Pure IT-netwerkspecialisten die behoren tot de top van Nederland? Dat zijn de mannen van aaZoo. Met hun internationale ervaring en kennis maken ze enterprise-oplossingen beschikbaar voor het MKB. Of het nu gaat om netwerken, security, datacenteroplossingen of netwerkmanagement. aaZoo heeft autoriteit binnen hun vakgebied.

 

aaZoo-1

DE KRACHT
VAN KENNIS

 

SPECIALISTISCHE VERHAAL BEGRIJPELIJKER MAKEN

Of wij het specialistische verhaal van aaZoo begrijpelijk kunnen maken voor een bredere doelgroep? Dat was de hoofdvraag die aaZoo bij ons neerlegde. En of we konden zorgen dat die doelgroep dat verhaal zou leren kennen. Zodat ze niet alleen door vakgenoten als autoriteit gezien worden, ook de markt. Dat kunnen wij.

VAN IDENTITEIT TOT STRATEGIE EN UITVOERING

Hoe? Door het leggen van de basis. Het helder vertellen van het verhaal van aaZoo. Dat noemen wij hun identiteit, die we samenvatten in de pay-off ‘de kracht van kennis’. Hun visuele en tekstuele identiteit werken we uit aan de hand van een uniek krachtenmodel én een strakke werkwijze. Vervolgens vertellen we dit verhaal aan de doelgroepen: MKB’ers en specifiek de industrie. We bepalen persona’s en methoden om die te bereiken met verschillende thematische campagnes én content. En niet te vergeten: een account based strategie. Om die strategie optimaal uit te voeren, ontwikkelen we een website en alle marketingmiddelen die daarvoor nodig zijn: designs, blogs, interviews, video’s, SEO, SEA, leadlijsten, social selling en rondtafelsessies.

Een duidelijke merkidentiteit vertaald naar een

Account Based Marketingstrategie.

aaZoo-3
Vastberaden

EENVOUDIGE NAVIGATIE

De oplossingen die aaZoo biedt zijn heel specialistisch. Daarom is het begrijpelijk maken van hun verhaal essentieel. We ontwikkelden een overzichtelijke website, die eenvoudig te navigeren is. En waarin de tekst niet al te technisch is, maar vooral vertelt over het resultaat van de specifieke oplossingen. Dat vulden we aan met whitepapers en (meer) technische elementen in de blogfunctie. We creëerden krachtige conversiemogelijkheden, die altijd gericht zijn op contact. Want na de kennismaking raak je vanzelf overtuigd van de kracht van aaZoo.

MAAK HET ONZICHTBARE, ZICHTBAAR

Waarom we kozen voor Account Based Marketing? Om het verhaal van aaZoo gericht onder de aandacht te brengen voor hun doelgroep. We willen niet één keer voorbijkomen bij 5000 IT-managers. Maar tien keer bij 500 IT-managers. Dus bouwden we een slimme leadlijst, die we stapsgewijs funnelden naar een persoonlijke afspraak tijdens een interactieve kennislunch. Zo maken we marketing persoonlijk én halen we het maximale uit het marketingbudget, met als resultaat een hogere succesfactor.

“UBO is een verlengstuk van onze bedrijfsvoering. Ze hebben echt verstand van IT, waardoor ze van de meest lastige onderwerpen een leesbaar en begrijpelijk verhaal kunnen maken.”

Whitepaper-UBO-B2B-nieuwekijk-voorkant

DOWNLOAD
WHITEPAPER

 

Een nieuwe kijk op B2B leadgeneratie