Marktleider op het gebied van field marketing & sales? Dat is Brandwise! Al meer dan 30 jaar bouwen zij menselijke connecties voor A-merken als Coca-Cola, Unilever, Proctor & Gamble en Jumbo. Wij hielpen hen met employer branding én personeelswerving, zodat hun dynamische onderneming blijft groeien.

BrandWise-1

BE A
BRAND
WISER

 

EENDUIDIG VERHAAL

Brandwise maakt(e) een sterke groei door. Daarom wilden zij hun employer branding een update geven. Er was behoefte aan één eenduidig verhaal, voor zowel intern als extern, over Brandwise als werkgever. En of we ook konden helpen om nieuwe medewerkers te werven? Dat kunnen wij.

VAN EMPLOYER BRAND TOT UITVOEREN STRATEGIE

Hoe we dat doen? Dat start bij het neerzetten van het employer brand van Brandwise. Een krachtig merk, dat we bouwen op drie thema’s: vrijheid, variatie en vrolijkheid. De pay-off? ‘Be a Brandwiser!’. De volgende stap? Het bepalen van de strategie. Brandwise heeft uiteenlopende doelgroepen, die lopen van studenten tot 60-plussers. Van vrijwel iedere leeftijd dus. En ook nog eens van verschillende achtergronden en uit verschillende omgevingen. Dus gaan we vanuit de identiteit gericht aan de slag om die allemaal op hun eigen manier te bereiken. Om de strategie perfect uit te voeren ontwikkelen we verschillende middelen: van website tot videocampagnes en van SEA tot strakke designs.

 

WEBSITE 100% CONVERSIEGERICHT

De website van Brandwise is 100% conversiegericht. De User Experience is zo ingericht, dat bezoekers in zo weinig mogelijk stappen het doel bereiken: solliciteren. Contact opnemen is ook een belangrijk doel. Daarom integreerden we een chatfunctie, verbonden met whatsapp. Zo kunnen kandidaten snel en makkelijk met iemand spreken, op een laagdrempelige manier. En integreerden we het Applicant Tracking System (ATS) waarmee Brandwise werkt, zodat alle relevante informatie direct op de juiste plaats terecht komt.

Het aantal ‘werken bij’ websitebezoekers steeg sinds de start van de samenwerking van gemiddeld 500 naar 7000 per maand. In tien maanden tijd kwamen er al ruim 70.000 bezoekers!

BrandWise-3
Vastberaden

GOOGLE ADS CAMPAGNES

Samen met Brandwise bepalen we hoe we de Google Ads-campagnes het best kunnen inzetten. We mixen onze Google Ads expertise met de kennis van Brandwise over hun kandidaten. Omdat wij Google Ads doen en Brandwise de Facebook campagnes, overleggen we veel en stemmen de campagnes op elkaar af. Die samenwerking loopt heel soepel. Door de korte lijnen passen we steeds nieuwe dingen toe, wat altijd leidt tot relevante, effectieve campagnes.

Contact-FindTalent

CONTACT
OPNEMEN

 

Korte toelichting.