RoutIT Vision 2016 zit erop! Wat zijn jouw vervolgstappen?

Afgelopen twee weken vond RoutIT Vision plaats. Dit was een mooie gelegenheid voor ICT dienstverleners om nieuwe producten te bekijken. Maar ook om weer helemaal op de hoogte te zijn van ontwikkelingen in de markt. Het is voor veel ondernemers echter een uitdaging om deze ontwikkelingen te vertalen naar een concrete aanpak voor hun bedrijf. Vanuit ons marketingperspectief helpen we je graag met wat tips, waarmee je aan de slag kunt!

Bied jouw klant een totaaloplossing

Frank Hartog: “Een belangrijk thema dat werd besproken tijdens RoutIT Vision was de combinatie tussen online en offline veiligheid. Voor beveiligingssystemen is er immers een goede internetverbinding nodig. En om gebouwen te beschermen zijn de kennis en producten van beveiligingsbedrijven belangrijk. Dit is een mooie manier om je als ICT dienstverlener te positioneren als een echte samenwerkingspartner. Een partner die verder kijkt dan alleen een standaard dienstportfolio. Je helpt klanten echt met een totaal oplossing die verder gaan dan alleen jouw eigen producten/diensten. En dat is precies waar de klant van de toekomst om vraagt.

Verkoop een oplossing, geen techniek

Maya Noordam: “ Wij stonden op de beursvloer tussen aanbieders van mooie producten en interessante innovaties. Vergeet deze technieken en producten niet te vertalen naar een oplossing voor jouw klant. Zij zitten niet te wachten op een technisch verhaal, maar ze willen weten wat het hen gaat opleveren.

Wil jij weten hoe je jouw product strategisch kunt positioneren op de markt. Download dan onze whitepaper: “Jouw ICT bedrijf succesvoller in 5 stappen”

Maya Noordam
Marketingmanager
Frank Hartog
Sales & Marketing

Wil je maandelijks online marketingtips ontvangen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Terug naar het overzicht

Background

Heb je interesse om met ons op reis te gaan?