Jan Jaap
Storyteller
Wil jij opvallen in een concurrerende markt? Dit doe je door een verhaal te vertellen dat raakt en waarmee jij jouw doelgroep inspireert. Samen gaan we terug naar de basis en leggen jouw merkidentiteit vast met storytelling en beeld.
We gaan terug naar hoe het ooit begon. En vanuit dat startpunt kijken we naar vandaag de dag en de toekomst. We zijn benieuwd naar jouw bedrijfsverhaal, diensten en producten. De manier waarop jij naar jouw merk kijkt vullen wij aan door samen jouw merkkarakter in kaart te brengen. Concurrenten worden geanalyseerd. Kansen en bedreigingen worden besproken.
De informatie uit de identiteitssessie wordt gestructureerd in een brandguide. Hierin staan jouw kernwaarden, merkkarakter, intrinsieke- en extrinsieke merkwaarden, bewijsvoering, waarde- en kernpropositie. Alle basiselementen van jouw merk. Deze brandguide wordt vervolgens extern getoetst bij klanten, stakeholders en medewerkers.
Vanuit de brandguide wordt jouw merkidentiteit definitief vastgelegd. Door middel van storytelling en fotografie wordt het gevoel rondom het merk vastgelegd. Het eindresultaat is een identiteitsboek, dat in taal en beeld vangt wat voor merk je bent en waar je voor staat. Dit is het fundament voor strategie, branding en alle toekomstige marketingmiddelen zoals campagnes, websites, brochures en content.